Kvalitet og tryghed

Priserne er gældende fra d. 1/6 - 2023.

Bil kørekort Incl. moms og prøvegebyr.

Extra teori gratis. (excl. førstehjælp / lægeattest - ved tidligere og nuværende problemer med helbredet skal attest laves i godt tid. Tal med kørelæreren om hvad der er bedst tidsmæssig)

Excl. online teoribog, kan tilkøbes.

Husk leje af skolebilen til første prøve er gratis. (Derefter 300,- for leje af bil til ekstra prøver)

Vær opmærksom på, at prisen er en minimumspris. Nogle elever kan have brug for ekstra øvelser mm. ud over den oprindelige pris, for at opnå de nødvendige færdigheder. Der kan opstå merudgift, såfremt der er brug for ekstra lektioner og ekstra prøvegebyr hvis man er uheldig at dumpe. Hvis der fejles på første forsøg, pålægges et prøvegebyr og et administrationsgebyr på 20 kr. ved anden prøve. Dette dækker ekstra ressourcer til administration. Vi sikrer, at du er godt forberedt og støtter dig i hele din køreuddannelsesrejse for at sikre din succes på vejen.

Kontakt os ved spørgsmål eller bekymringer.

11.700,-

Generhverv / kontrollerende prøver incl prøvegebyr /
lån af Teoribog.

3.400,-

Særlig køreundervisning til Alm, bil incl prøvegebyr /
lån af Teoribog.

5.500,-

Kørelæreruddannelse
Skarp pris

x.xxx,-

Førstehjælps kursus i Nørgårds Køreskole.
Godkendte Instruktører Benny og Torben.

600,-

Extra køretimer til alm bil

340,-

Extra kravlegård koster

1000,-

* Det er muligt der kan forekomme ventetider på teori og praktiskprøver. Vi gør hvad vi kan bedst muligt.

Køreskolen ligger meget vægt på kvalitet og altid tid til den enkelte elev. Så hver elev føler sig tryg i Nørgårds køreskole.

Jeg har fordelt det sådan at eleven selv ønsker Teoriprøven enten i Ålborg eller Hjørring / Frederikshavn, eller Løgstør.

Den praktiske prøve afholdelse både i Ålborg og Brønderslev efter elevens ønske.

Vi tilbyder førstehjælps kursus, som afholdes af godkendte instruktører Benny og Torben

Der tages forbehold for prisændringer vedr. bl.a. prøvegebyr og banegebyr mv.

Tilmeld hold

Tilmelding kan ske til Torben 25218371 / Benny 21310556